Vad jag gjorde igår...



...slog sönder en kopp och planerade min framtid lite. Kanske ska tillägga att det inte skedde samtidigt. Nu är det bara tiden som kan visa vad som händer efter sommaren.

Idag har jag städat huset, det var gjort innan klockan slog 8:30(!). Ibland måste man vara effektiv. Nu här jag nyss hemkommen från en promenad i blåsten med en tjurig unge som inte ville sova. Han gav sig när vi kom hem och jag rullade honom över en tröskel (i vagnen alltså).

Nu ska jag sms:a min käre sambo och påminna honom om blöjinköp när han slutar. Det blir jobbigt om han glömmer.

Sedan ska jag göra pastasallad och hänga tvätt, dock inte samtidigt. Nog för att jag har simultankapacitet, men där går gränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0